Blik op ons team

• Annick Stessens

Reken- en projectjuf lagere school.
    Mama van 2 tieners. Houdt van joggen maar ook van gezelligheid. Heeft oog voor detail.

• Eline Vandeweyer

Kleuterjuf.
    Mama van 2 dochters die graag creatief bezig is en geniet van een toertje uitwaaien op de koersfiets.

• Evelyne Schuermans

Reken- en projectjuf lagere school.
    Mama van twee zoontjes met roots uit de Stille Kempen die steeds op zoek is naar leuke projecten en graag kookt voor vrienden en familie.

• Flore Gerits

Kleuterjuf.
    Een energieke, creatieve spring in’t veld die graag zot doet en de wereld verkent met een groot hart voor kleine dingen.

• Geert Heymans

Directeur - zorgcoördinator.
    Creatieve duizendpoot met twee zonen die in het weekend graag gaat wandelen, basgitaar speelt of geniet van een lekker biertje.

• Gülhan Marangoz

Juf islamitische godsdienst.
    Mama van drie dochters met een groot hart voor de natuur. İk hou heel erg van koken, wandelen en shoppen.

• Hanne De Cuyper

Taal -en projectjuf lagere school.
    Een enthousiasteling met een passie voor tennis, maar bovenal een creatieve bezige bij.

• Jesse De Bremaeker

Leerkracht lichamelijke opvoeding.
    Een sportieve duizendpoot met een passie voor korfbal en papa van 2 kleine kindjes.

• Joke Stappers

Kleuter -en zorgjuf.
    Een enthousiast buitenmens met een hart voor de natuur die gelukkig wordt van gezelligheid, creatieve projectjes en de warmte van haar gezin.

• Kobie Dietvorst

Onthaalmedewerker.
    Gepassioneerde muziekliefhebber die geniet van luisteren, spelen en componeren. Ze koestert haar kinderen als haar levenswerk en heeft een bijzondere gave om orde te scheppen in chaos, hoewel ze net zo graag een vleugje chaos aan orde toevoegt tijdens creatieve buien.

• Kristien Docx

Kinderverzorgster.
    Mama van twee tienerdochters, die geniet van kleine dingen en vooral heel graag iedereen helpt en voor alle kinderen wil zorgen.

• Phaedra Stinkens

Kleuterjuf.
    Een vrolijke, muzikale juf die houdt van dansen, plezier maken en chocolade!

• Wouter Ebinger

Taal- en projectmeester lagere school.
    Papa van 2 jonge kindjes en een hart voor rugby en scouts.

• Liesbeth Lettani

Juf katholieke godsdienst.
    Houdt van gezelligheid en is steeds creatief bezig. Grootste passie is bloemschikken, een bloem is dan ook het mooiste dat er is.

• Malika El Fargani

Poetsdame.

• Inge Leysen

Reken -en projectjuf lagere school.
    Fervente woon-werkfietser. Een bezig bij die je in het weekend ziet badmintonnen en kajakken.

• Evelien Loeckx

Poetsdame.
    Mama van 3 fantastische tieners. Houdt van samen gezellig een filmpje kijken en soms lekker gek doen.

• Lilian Bamfo Bosompem

Juf protestantse godsdienst.

• Sara van Lysebetten

Juf niet confessionele zedenleer.
    Een altijd goedgezinde dame met creatieve uitspattingen en zin voor humor. Na de uren te vinden op de dans, piano of in de natuur.

• Sofie Roels

Reken -en projectjuf lagere school.

• Ulla Cornelis

Kleuterjuf.
    Vlot, goedlachs en vooral een groot hart voor mens en dier.